Kultursnobberi

I torsdags var jeg til premiere på Den Lille Havfrue i Operaen med to yndlingsdamer Sofie og Julie og også med Birthe Kjær, Mascha Vang og andre kendisser ;-)

Vejret var fantastisk, folk var lækre og forestillingen var skøn! Dog var der lidt tekniske problemer – brandalarmen lød og publikum begyndte at forlade salen. Vi blev meddelt, at det var falsk alarm, men efterfølgende lød brandalarmen yderligere tre gange, hvilket var lidt ærgerligt, da det gik en smule ud over forestillingen. Dog tog folk det med grin og klapsalver og stemningen var i top!

Jeg modtog en sms fra min fader:

Okay – så tøserne er i Operaen? Jaja – lidt kultursnobber er I vel?

Min far har, fra jeg var lille, fodret mig med kultur. Jeg glemmer aldrig min første gang i Det Ny Teater hvor vi så The Sound of Music – mine kinder gjorde helt ondt af at smile efter forestillingen, og derfra har jeg været en sucker for musicals.

Sidste år var jeg til premiere på Aladdin med min mor – også en oplevelse jeg aldrig glemmer. Opreaen er så smuk og har du endnu ikke besøgt den, så tag og kom afsted! Jeg kan i hvert fald stærkt anbefale Den Lille Havfrue :-)

(Billeder fra Iloveculture.dk)

Skriv et svar

