Motivation, tak!

“Har din kondi også været mega skod efter Roskilde?” overhørte jeg en pige sige til en anden i Fitness World i går. I går var min første tur i FW efter Roskilde og jeg nikkede refleksivt, da pigen spurgte sin veninde…

Inden jeg tog på Roskilde, var jeg inde i en god træningsrytme og havde en del mere energi end nu. Det er som om min røv er tungere, mon al junken og alkoholen fra festivalen har sat sig der? Jeg har i hvert fald sværere ved at komme op fra sofaen end før Roskilde. Irriterende. MEN NETOP DERFOR skriver jeg dette indlæg nu – en lille kontrakt til mig selv om, at jeg skal fortsætte hvor jeg slap, så jeg den 5. oktober kan være klar til at løbe 13,3 kilometer til Eremitageløbet. Derudover får man jo bare en lækrere krop og hud når man træner og jeg kan virkelig mærke at jeg får meget mere energi – og også mere selvtillid. Derfor vil jeg nu hoppe ned i FW og fyre den af til Stram Op!!

Hvis der er nogle derude, som har nogle gode motivations-tricks, så kom endelig med dem!!! De modtages med kyshånd <3

Skriv et svar

