Midsommerferie og nyt job

I tirsdags tog min øh…  rejsekammerat og jeg den store rygsæk på ryggen og tog med offentlig transport til Skåne hvor mine forældre har sommerhus. Jeg lod som om jeg havde sommerferie og lod være med at sætte vækkeur (hvilket sjældent sker!!), læste blade og bøger, solede på terrassen, spiste en masse chokolade og mad fra grillen og kiggede på en sø eller ind i et bål mens jeg drak vin (og andre dejlige ting…). Tiden stod stille.

Vi kom hjem i går aftes og herhjemme gælder virkeligheden og den sidste eksamen er mandag. På den anden side af mandag er Roskilde Festival. Efter festival skal jeg arbejde en masse på mit nye job, som jeg faktisk slet ikke har nævnt. Har fået job som studentermedhjælper på PAES (Institut for Psykologi og Uddannelsesforskning). Sidst på sommeren tager jeg Tante Mathias og Julie i hånden og tager en uge til London. Derudover skal jeg selvfølgelig nyde min store kærlighed, København, og allerede på mandag skal Blågårds Plads have et besøg, hvor der er midsommerfest, grill, koncert, DJ og selvfølgelig BÅL! Tjek eventet ud her.

I går blev der fejret midsommer i Sverige og vi så en masse piger med fine blomsterkranse i håret – mon jeg også skal have blomster i håret på mandag? Skal i hvert fald have en lille kæp i øret.

 

 

Skriv et svar

