Distortion rimer på frihed, frihed smager af øl

For en uge siden blev projektrapporten, der er blevet arbejdet på det sidste semester, endelig afleveret. Det betyder, at jeg har fået lov at dufte lidt til friheden den sidste uges tid, og i dag skal jeg smage friheden (tror blandt andet den smager af øl), DISTORTION is here. Glæder mig til musik, sommerfølelse, lækre mennesker og uvisheden om hvor vi ender.

Kameraet skal over skulderen, så nogle af øjeblikkene bliver foreviget og ikke ender i min blackout-boks (den boks hvor de fleste oplevelser efter indtagelse af fem øl ender). Sidste år skrev jeg tre gode råd på Ekstra Bladets onlineavis, til dem der også gerne vil lege fotografer til Distortion og samtidig ha’ en nice fest.

Skal I også til Distortion?

Skriv et svar

