My secret lover

Jeg vidste ikke, at noget kunne konkurerre med min nuværende, store kærlighed. Det er ikke rart at indrømme, men jeg fik både sommerfugle i maven og det hele. Måske det nærmere er en fascination end en direkte kærlighed. Men i hvert fald er jeg ret vild med Århus, der har en helt bestemt charme!

Vi besøgte blandt andet madbar og delikatessen, Oli Nico, Monki hvor min søster prøvede tøj og jeg tog selfies, Starbucks i Salling hvor vi drak latte, og H&M hvor jeg prøvede en enorm hat! Og så købte jeg en overlækker læbestift fra Mac, som jeg snart må vise jer.

Skriv et svar

