Jeg har en indrømmelse…

… som jeg ellers har forsøgt at benægte over for andre og især mig selv. Men en del af processen i at blive voksen er vel også, at man lærer sig selv at kende og accepterer sig selv for den man er. Derfor, kære venner og læsere, vil jeg gerne indrømme over for jer… at jeg er en TØSEPIGE. Med alt hvad det indebærer, og lidt mere. Tog mig selv i et kæmpe tøsepige-moment for lidt siden, og tænkte at det var på tide at få det sagt. Jeg sad og læste (læs: kiggede) i mine gamle Vouge-blade, hvilket jo ikke er sååå tøset igen, men… derudover hørte (og hører jeg i dette øjeblik) en masse boyband-musik. BOYBANDS! Se, det kan næsten ikke blive mere tøset end det, hva?!  Andre eksempler på tøsepigen i mig:

  • STORTUDEDE til John Mayer-koncerten i efteråret, omringet af 15-årige piger med Justin Bieber og One Direction (som jo også er meget nice) t-shirts på.
  • TUDER til cirka alt andet. HVERT et afsnit af Grey’s, en smuk forårsdag, en god sang i X-FAKTOR!
  • Har læst Fifty Shades og så næsten det værste:
  • Er AFHÆNGIG af… Paradise Hotel… (Hvad sker der btw for at Henrik røg ud???!!!)

Puh, det var en hård confession. Men jeg kan ikke være den eneste tøsepige derude, så jeg tænker lige at dele lidt dejlig musik med jer. Kæmpe møzzzz og knuzzzz og god weekend! ;-)

Skriv et svar

