RUSTIK Opslagstavle

Har savlet rigtig meget over det her mesh board, og derfor ringede jeg til min personlige håndværker aka far, og spurgte om han ikke ville lave en DIY med mig. “En hva’ for noget?” sagde far, men vi endte med at forstå hinanden, og et par dage efter kom min far på besøg med armeringsjern og værktøjskasse og her er resultatet så! Min meget hvide væg har skreget på noget opmærksomhed og jeg er ret tilfreds med denne løsning. Dog har vi lavet nogle alternative klemmer, som kan ses på billedet, men jeg skal altså have fingrene i dem her i stedet og så er jeg HELT tilfreds. Hvad synes I om det?

Skriv et svar

