DO wanna dance

Hun er satme sej, hende Mø. På mandag kommer programmet Nyt Blod på DR3, der denne gang handler om Mø, og jeg glæder mig. Husker tydeligt da jeg så hende optræde til et topshop-event engang tilbage i juni måned og SE hvor langt hun er kommet nu, hvor hun bare får MASSIV omtale i udlandet! Crazy, nice shit. Apropos (crazy) shit, så tror jeg Julie savner mig. Hun skrev at hun sad på toilettet og kom til at græde, fordi hun tænkte på, at jeg døde. Vi må hellere tage en tur til Kødbyen i morgen aften, så kan vi danse til Mø eller andet godt. Og så kan vi i det mindste dø sammen, wuhuuu, lad det gå neeeeed.

I aften drikker jeg mig høj på kaffe og hopper lidt i sengen. God weekend!

Skriv et svar

