Det blev en god dag alligevel

Hold nu op, hvor er det utroligt hvordan en dag kan starte så irriterende og uoverskueligt og ende med en glædesdans.

Var blevet fejlinformeret om nogle praktiske ting i forhold til start på mit 4. semester, så kom tre dage for sent. Julie vækkede mig i morges med et telefonopkald og sagde panikslagen “VI SKAL AFSTED TIL RUC NU, DET ER HELT FUCKED MED VORES FAG“. Hurtigt og nervøs ud af døren, uden hverken vådt eller tørt. Takket været en sød sekretær blev vores skema rettet og vi blev placeret på de rette kurser, og blev kastet ind i gruppedannelse (sådan noget hyggeligt (læs: super nervepirrende) noget vi laver på RUC, hvor vi skal finde det emne og de gruppemedlemmer vi ønsker at arbejde med på det pågældende semester). Selvom vi ikke havde været med til gruppedannelsen de første dage, endte det alligevel med, at vi kom i gruppe med nogle mega seje mennesker, som jeg glæder mig til at arbejde med det næste halve års tid! Da jeg sidst på eftermiddagen kom hjem, var jeg fuldstændig bombet, men efter et powernap og en kop kaffe, vågnede jeg op med det vildeste overskud og en kæmpe glæde. Livet er simpelthen så sejt og spændende i øjeblikket, livet aer mig med hårene! Så selvom dagen startede på en stressende og nervepirrende måde, endte den ud med glædestårer og glædesdans til Daft Punk. #nicenokdagalligevel

Skriv et svar

