Fashion og fuldskab

Puuhhhh jeg er træt. Den har stået på fest og druk de sidste tre dage og den har sørme ikke fået for lidt. I onsdags tog Julie og jeg til Stylistas lanceringsfest hvor jeg fik snakket med søde Cathrine Nissen, der har bloggen Rockpaperdresses – min danske yndlingsblog! Vi drak lækre øl og fik taget billeder i photobooth, før vi smuttede videre til stedet jeg elsker at hade og hader at elskeMolly. Dagen efter, der egentlig bare skulle bruges på at pleje tømmermænd, endte med en masse rødvin sammen med to søde venner. Og i går…. Soundvenue x Asger Juel Larsen Fashion Week Party, hvor vi var i ti minutter før vi besluttede os for at hoppe på en taxa og tage til Kødbyen. Folk spørger om vi skal ud igen i aften, men jeg må hellere passe på leveren. Og måske lige lure lidt på Just-eat. 

 

(Billederne er lånt fra Stylista.dk)

Skriv et svar

