SERGEI SVIATCHENKO og sko

Jeg fortalte jo om, at jeg havde været til forpremiere på DK’s unikke stilikoner her, hvor vi så første afsnit af programmet med Nadja Meyer. Som jeg også skrev tidligere, har jeg super travlt i øjeblikket, og har først fået set andet afsnit her til aften. Afsnittet er om Sergei Sviatchenko, kunstner og ejer af bloggen CLOSE UP AND PRIVATE. Han er kåret som DK’s og VERDENS bedst klædte mand, og jeg forstår hvorfor! Hvis ikke du har set andet afsnit af programmet kan du gøre det her. Og faktisk har tredje afsnit også premiere i aften, som handler om Ivan Grundahl. Da jeg så programmet med Sergei, kom jeg til at tænke på et par sko som jeg så (og prøvede på – det gjorde det ikke lettere at forlade butikken) i & Other Stories som I kan se på nedenstående billede. Jeg er ret forelsket! De kan købes her. 

Skriv et svar

