At pynte op til jul

Kilde: koolandkreativ

I ved jo at jeg er blevet lidt julebims i år, jeg har endda lyst til at pynte op i min lejlighed! Dette kræver dog tid, hvilket jeg ikke har noget som helst af i øjeblikket, da vi har super travlt med vores 3. semesterprojekt. Det kræver også at man rent faktisk har noget pynt, og det har jeg heller ikke, da jeg aldrig har pyntet op før. MEN i går blev jeg hjulpet lidt på vej. Min søde veninde Katrine, som jeg også er i projektgruppe med, forærede mig en troldegren. Den er nu hængt op i loftet – spørgsmålet er så, hvad jeg skal hænge på den? Nogle fine julekuler, måske, ligesom på det første billede. Eller en lyskæde? Nogle som har gode ideer til julepynt og eventuelt steder hvor man kan købe noget fint og billigt?

Skriv et svar

