Julegave til mig, tak

nederdeljakke

Hvis du har lidt penge på kontoen, eller vil give dig selv (ELLER MIG?!!!) en lille før-julegave, vil du så ikke være sød at købe dette sæt? Jeg har nemlig ikke råd. Når jeg har lyst til at shoppe, kan jeg godt finde på at smutte ind på H&Ms hjemmeside og snuse lidt, især hvis der ikke er så mange penge på kontoen. Plejer egentlig ikke at finde noget interessant, så jeg smutter oftest fra hjemmesiden uden at have puttet noget i kurven. I dag har jeg INGEN penge, og falder selvfølgelig over dette FINE sæt. #julegavetilmigtak

Skriv et svar

