Radiomus

radio

I onsdags tog jeg en tur til Vesterbro og lavede radio. På RUC har vi en universitetsradio, og de forskellige programmer bliver sendt på hjemmesiden her, men vi satser og håber på, at vi en gang i fremtiden vil sende radio via FM eller DAB. Jeg blev inviteret med i programmet for nogle uger siden, men havde for travlt på det givne tidspunkt. Denne uge havde jeg lidt mere luft (og samtidig var jeg ret nysgerrig, så havde svært ved at holde mig væk) og sagde ja til at være med. Det var smadder sjovt at være med, og lad os nu se om jeg ikke kunne finde på at dukke op i radioen igen, hæhæ. Tøserne har spurgt, om jeg ikke synes det er underligt at høre min egen stemme, men den lille bitte narcissist i mig hygger sig meget godt med at lytte til det (og har muligvis hørt programmet tre gange efterfølgende). Kunne du tænke dig at høre programmet, kan du gøre det her.

Skriv et svar

