Tømmermandsfølelser

Kender I det der med at man har tømmermænd og pludselig bliver alle følelser forstærket? Du kan være super trist over noget som du normalt ikke lader dig påvirke så voldsomt af, og du kan være hysterisk glad over ting og næsten få lyst til at fælde en lille tåre. Det er mig i dag. Jeg var i byen med mine søde veninder i går, og der kom en del drinks indenbords. Jeg er ikke sluppet for tømmermænd og følelserne sidder uden på tøjet i dag! Jeg ringede til Julie og hun svarede ikke. Jeg ringede igen. Og igen og IGEN! Og hun tog den bare ikke! Og så startede tømmermands-paranoiaen! Jeg var jeg sikker på hun var blevet bortført eller død eller noget helt tredje (det var hun selvfølgelig ikke, hun havde bare sovet til 15:30), men jeg blev lige mindet om, hvor glad jeg er for at have hende som veninde. Og jeg sms’ede med min anden veninde, Sofie, om gårdsdagens bytur, og jeg skrev til hende at hun var sød, men i virkeligheden havde jeg lyst til at sende hende en længere afhandling om hvor sød, dejlig, fin og skøn hun er og om hvor glad jeg er for at have lært hende at kende. Og selvom det er tømmermands-forstærkede følelser, så er det stadig ægte. Og så er tømmermænd pludselig ikke lige så nederen, vel?

Skriv et svar

