Misfornøjet

Sidder i min lejlighed med nedrullede gardiner og er lidt søndagsdeprimeret – kender I det? Ikke fordi der som sådan er noget at være depri over, livet er jo rimelig awesome… Det starter med at jeg bare er en smule dvask og så dyrker jeg det lidt ekstra og så bliver dvask til misfornøjet, og det kan faktisk også være okay. Som Barbara Moleko synger:” Jeg kan være for meget og pisse fuld af shit, har råbt hele dagen og det føles faktisk fedt, for jeg er misfornøjet”.

Skriv et svar

