Fødselsdagsuge

IMG_7712

IMG_7752

IMG_7761

IMG_7762

Holdt fødselsdagsfest i fredags. Havde samlet en masse af mine yndlingsmennesker, og stemningen var i top! Det var en af de slags fester (?) hvor der pludselig dukker tre ukendte bøsser op og joiner festen (misforstå mig ikke, jeg elsker bøsser. Ville ønske jeg selv var en). Sidst på natten tog vi ud og legede med Nørrebro. Jeg er en af de heldige, der har fødselsdag en hel uge. Min fødselsdagsuge er næsten forbi, og jeg har fået næsten alt det jeg ønskede mig – fest med fantastiske venner, skønne gaver og en god fødselsdagsbrandert! Det ENESTE der manglede var at rende ind i Blachman på Drone.

Skriv et svar

