Om at være i tyverne

IMG_0450

Fødselsdagskage – og gave fra min dejlige veninde, Sofie. IMG_0459

IMG_0460

Billeder fra Kafe Kys.

Jeg har fødselsdag, og noget tyder på at jeg har været artig i det forgangne år, for hold da op et vejr! Har nydt dagen på strøget med min mor under armen, med shopping og frokost på Kafe Kys. Derudover har jeg spist sushi under mit nye tæppe og så har jeg drukket EN HEL MASSE sodavand – alle ved da at man ikke tager på når man har fødselsdag, ikk?!

Jeg har fået fine gaver – en hel del praktiske. Jeg har blandt andet fået en stavblender og et Eva Trio fad – det er så fucking voksent. Juridisk set er jeg jo voksen, og har jo faktisk været det et par år. Men det at være 21 og ikke længere 20… puha… jeg er i 20’erne. Folk der er ældre end mig (og måske også yngre?) og læser dette, synes sikkert jeg er åndssvag at høre på  og det er jeg også lidt. Har bare tænkt på, hvornår man føler sig VOKSEN, og jeg har talt med flere forskellige venner om, om de tænker på sig selv som voksne. Får blandede svar. Jo, jeg går på universitetet, jeg bor i lejlighed i København og jeg handler ind og alt det der… Men voksen…. Ahhhh…. Ahhh….

Skriv et svar

