foråret kommer

20130217-225442

Februar er en kort måned, men der er sket ufatteligt meget på de 28 dage. På insta-billederne er der primært hygge-billeder, men udover det har jeg haft super travlt med studiet og en masse praktiske gøremål (se eventuelt billedet nederst i venstre hjørne, hvor der bliver indtaget lidt lækker IKEA-mad, inden jagten efter den perfekte grydeske fortsatte). Min veninde og (eks)roomie, Nanna, er flyttet og allerede inden for de kommende dage rykker min nye roomie, Josephine, ind. Jeg får ikke lov at kede mig, i hvert fald! ;-)

I dag er det den sidste vinterdag og det er fantastisk! Faktisk kan man dufte, høre og se foråret i dag. Sidder med åbent vindue og kigger på en helt klar himmel og om lidt skal jeg mødes med Julie og ud nyde København!!! Livet er ret okay.

Forårskys.

Skriv et svar

