Sprøde toner

timogmads

Var der nogle af jer der så Dr3 Popper op i lørdags? Nej, det gjorde jeg heller ikke. Heldigvis har jeg en sød ven, som sendte mig linket til udsendelsen. Tim Christensen og Mads Langer laver det lækreste mash-up af Fact Fiction og Silverflame. Tim Christensen og Mads Langer er to musikere, hvis musik jeg er ret forelsket i, og derudover nyder jeg begge personligheder! Tims charme og Mads’ selvtillid – og de har begge ok lækkert hår. 

Tjek linket ud HER. Det kan virkelig anbefales!

Godnat og kys.

Skriv et svar

