My Valentine’s Date

IMG_0282

I år var Hannah min valentinsdate. De sidste fem år har jeg haft kæreste på valentinsdag, men jeg husker ingen af dem (altså de forskellige valentinsdage, jeg husker mine eks-kærester nogenlunde, haha) – måske fordi jeg i virkeligheden er dybt ligeglad. Jeg er ikke til opstillet, pladderromantisk skat-lad-mig-trække-stolen-ud-for-dig. Om det er fordi jeg ikke har mødt drømmeprinsen (bræk) eller om jeg bare er en jeg-kan-åbne-døren-selv-kinda-girl, ved jeg egentlig ikke. I år er jeg i hvert fald godt tilfreds med Hannah, som jeg i øvrigt  skal passe to gange om ugen de næste mange måneder.

Skriv et svar

