Gossip Girl, Istedgade og en mistet iPhone

I går var en dag med mange blandende følelser (hvilket billederne skal udtrykke). Havde arbejdet det meste af natten til i går på at blive færdig med eksamensopgaven. Igår skulle den endelig afleveres. Drog afsted med BFF aka Julie under armen, som selv skulle aflevere opgave. Vi er begge lidt skøre i lågene, efter for lidt søvn og med en opgave der endelig er færdig. Vi sidder i toget mod universitetet, MEN PLUDSELIG OPDAGER VI… Julies taske er væk! (Som altså indeholder iPhone, pung, kort… das ganze sveineri!) Fra skøre i lågene til gale i lågene, på nul-komma-dut. Vi tracker iPhonen til at være på Istedgade (måske en smule tragi-komisk, ikk?) Der bliver ringet til politiet, men får beskeden:” Jamenøøøøh…. der er jo ikke så meg’t vi kan gøre ve’ det, joooo… ” (Ja, politimanden er fra Falster i min gengivelse!)
HER GÅR DET OP FOR MIG at jeg muligvis har set liiiiidt for meget Gossip Girl på det seneste, for jeg tager mig selv i at tænke: VI LAVER DA BARE VORES EGEN AKTION OG FINDER TYVEN! Så Julie og jeg drager til Istedgade, men ender selvfølgelig med, at traske op og ned ad gaden uden at vide hvad vi skal stille op. Ikke så sejt alligevel. Måske jeg bør se lidt mere Gossip Girl og blive lidt klogere på det?

Skriv et svar

