Instaspam og kærlighed

Tre instagram-billeder fra min dag, der er slut om et kvarters tid. Det har været en rar dag, med et fantastisk vejr! Havde besøg af min far og hans kone, og vi gik tur ved søerne. Besøgte herefter min nevø, og HAN får mig til at smelte. Måske han skal være min nye kæreste! En anden stor kærlighed i mit liv, er København. Er endelig ved at fatte, at jeg bor i den by, jeg har drømt om i SÅ mange år. Det er næsten euforiserende. Jeg tror jeg er forelsket.

Hvis du har lyst, så følg mig på instagram. Går under navnet sofieborella.
Godnat.

Skriv et svar

