Da bloggen døde…

… og opstod igen.

SÅ er det vist tid til en statusupdate, for hold da umpalumpa hvor er der sket meget! Måske I husker min krise, hvor jeg var sikker på, at jeg skulle vinke farvel til RUC allerede før jeg var begyndt, på grund af det pokkers matematikkursus, som skulle bestås. Jeg terpede nonstop helt frem til den mundtlige eksamen, sov næsten ikke og fik det fysisk dårligt på grund af al den nervøsitet. Jeg gik til eksamen, og tænkte næsten kun på, at jeg ville komme grædende og ulykkelig ud. Jeg kom grædende ud… men det var glædestårer, for det var med et 10-tal i bagagen og nu KLAR til RUC! Jeg tror sjældent jeg er set mere skør i låget, jeg var så latterligt glad og lykkelig. Allerede samme dag smækkede jeg døren i til lejlighed i Nykøbing for sidste gang, sagde farvel Falster og flyttede til København… Og allerede næste dag skulle jeg starte på RUC!

SÅ STARTEDE INTROPERIODEN PÅ RUC, som var spændende og samtidig hårdt med alle nye indtryk, nye mennesker og ikke mindst HARDCORE DRUK! Vi kom hjem fra rusturen igår, alle sammen mere eller mindre alkoholiserede. I dag har vi haft fri, og  jeg har haft et besøg af min mand. Efterfølgende har Nanna og jeg har slappet af og nu sidder vi fast i sofaen (se billede) som vi ikke har lyst til at rykke os ud af. Tanken om s-tog og uni i morgen tidlig gør os bitre (se eventuelt billede igen).

MEN TRO NU IKKE AT JEG ER PESSIMISTISK OG NEGATIV, for NØJS hvor er jeg en glad én. Føler mig så super heldig, med min dejlige lejlighed, roomie og ikke mindst RUC.

KYSKYS på jer ALLE.

Skriv et svar

