status:FML

KAN VINKE FARVEL TIL RUC. Har været til eksamen i skriftlig matematik i dag…. har næsten ikke lyst til at uddybe det mere. Det var den grimmeste, grummeste skriftlige eksamen, jeg nogensinde har været til. Det sidste kvarter stressede jeg for sindssygt, og alligevel nåede jeg knapt nået at lave en eneste opgave rigtig. Ja, sådan føltes det i hvert fald. De sidste fem minutter var rædsomme, jeg kunne mærke tårerne, som prøvede at presse sig frem, men jeg gemte dem helt til jeg var nået hjem. Nu afhænger det af min karakter på tirsdag, hvor jeg skal op i mundtlig matematik. SAMTIDIG med alt det hersens matematik-fis, går vi og gør lejligheden på Falster klar til fraflytningen.  Her er næsten helt tomt, så tomt at her runger. Glæder mig ubeskriveligt til københavn, det ved I, men jeg skal lige om snart sige farvel til mit eget første hjem, hvor jeg har været voksen (næsten da) og betalt husleje, lavet mad og alle de andre småkedelige voksen-hverdags-ting. Det bliver lidt hårdt at sige farvel… Men alle de småkedelige voksen-hverdags-ting skal stadig gøres, men det bliver i KØBENHAVN. Nu skal jeg bare lige sørge for at jeg ikke behøver vinke farvel studiet. TERP-MATEMATIK.NU !!!!!!!!

Skriv et svar

