dagens:kbh

København, jeg er tosset med dig (men ikke så tosset med mine blege lårbasser. Æv).

Har været i lejligheden i NV hele weekenden, sammen med kæreste og Nanna, og jeg kan slet ikke få nok. Vi legede turister i området OG VI FANDT NØRREBRO, som viste sig at ligge endnu mere lige om hjørnet, end jeg troede. Det kunne jeg godt li’. Jeg kunne derimod ikke så godt li’ at køre bil i storbyen. Min far fandt også ud af, at han heller ikke syntes det var så fedt igen, eftersom jeg lavede en lille bitte (eller måske lidt større) skramme på siden af bilen. Bum bum, og mega ups. Undskyld far.

Er nu tilbage i en tom lejlighed på Falster, og tænker på den skriftlige matematik-eksamen på onsdag. SUPER-KLAMMO-LORTE-MEGA-NEDEREN.DK

Skriv et svar

