Livet blir lite bättre med flott topp!

Der er blevet spurgt efter billeder af garnet, og her er det færdige produkt. Jeg tog billedet med mit spejlrefleks, så I kan se resultatet ordentligt. Til gengæld kan I også se mine små babydun på min kind og mit lidt deforme øre. Det er hårdt at være blogger ;-)

Beklager, men jeg synes også lige I skulle se mig før alt blev godt igen. Hvad fuuuuck tænkte jeg på, hva?! Se lige de solskinsstråler i mit garn, altså. Og kan I se den lille, sorte mascara-plet under det ene øje? Jeg sagde jo, jeg græd!

Skriv et svar

