Halvanden dag i HÅR-HELVEDE

Første skridt, på vej til helvede.

OKAY, jeg gjorde noget dumt igår. Jeg tænkte: MÅSKE skal jeg gå til frisøren og få lavet mig nogle SKIDE SMARTE striber. Og så gjorde jeg det. Jeg gik til frisøren med BFF/ roomie under armen og tænkte: FUCK DET BLIVER GODT. Jeg sad i frisørstolen og sagde hvad jeg ville have, og det fik jeg. Så blev håret vasket og stylet og så sad jeg der foran spejlet og tænkte: DET ER DA MEGET PÆNT. Jeg gik hjem igen, satte mig foran mac og PRØVEDE at hygge mig med dagens fashion fix. Men pludselig kom følelsen og jeg tænkte: JEG TROR IKKE JEG TØR KIGGE MIG I SPEJLET. Jeg gjorde det alligevel. Det føltes ikke rart. Jeg gik ind til BFF og GRÆÆÆÆÆÆÆÆD. “Nogen har pisset i mit hår”. BFF tog mig endnu engang under armen, og til frisøren gik vi igen. Hjem kom jeg med mindre pisfarvet hår, og jeg troede jeg var glad. Indtil jeg opdagede, hvad kæreste senere bekræftede: JEG LIGNEDE EN DESPERAT, MIDDELALDRENDE KVINDE, SOM FORSØGER AT SKJULE DE ALDRENDE TEGN”. Så græd jeg igen, lige indtil jeg sov. Så vågnede jeg af vækkeuret, og håbede det hele var en drøm. Denne gang tog kæreste mig under armen, og jeg drog for tredje gang til frisøren, og så klaskede frisøren en helfarve i mit garn – et sikkert valg. Jeg siger ikke jeg var på selvmordets rand, men det var jeg. Nu føles mit hår liiiiidt som en lille høstak, men farven er ganske klædelig og jeg græder ikke mere.

Skriv et svar

