My Iphone-week

I sidste uge….

.. tog jeg sol i gården og blev rød i ægget.
.. var til matematik fra klokken 8-14 hver dag, men blev i tvivl om jeg var havnet på kinesisk-holdet. (Der er så mange underlige tegn?)
.. tog toget til min faders sommerhus i Sverige med Cover under armen.
.. gik ture i det svenske og var SEXYYYY med strømper i sandalerne!
.. kiggede ind i bålets gløder og blev spist af myg.
.. fejrede min faders fødselsdag med krebs, grill og lidt for meget kage.
.. tog hjem til min lejlighed igen.

OG I DAG!!!! DA-DA-DA-DAAAAAM!!!! Modtog jeg et brev hvor der stod:

God aften! xx

Skriv et svar

