Hej då!

… eller hvad man nu siger i Sverige. Jeg sidder i toget på vej til Sverige, hvor jeg skal besøge min far og papmoder i deres sommerhus. Vi skal fejre min fars fødselsdag, nyde solen og tænde bål om aftenen. Min papsøs, hendes kæreste og deres søn er der også, og jeg glæder mig til at hygge mig med dem alle. Kommer desværre ikke til at se min kæreste på spillejob med bandet i aften, men man kan jo ikke det hele, vel?… Jeg vil tænke på ham når jeg kigger ind i bålets gløder senere.

Jeg er begyndt på et matematikkursus 8-14 hver dag, så det bliver dejligt at komme lidt væk. Mandag får jeg besked om jeg er kommet ind på min uddannelse. Shit.

Det var min update. God fredag, folkens!

Skriv et svar

