Mig i dag

 

Agyness Deyn. Sådan her ser jeg cirka ud i dag, bortset fra de lange ben, cool outfit og model-face…  hm ;-)

Hun er en af grundende til, at jeg kan blive ved med at klippe garnet af, igen og igen…. og igen. En anden grund er selvfølgelig, at jeg ligner en hjemløs når mit hår når den der akavede længde, hvor det ikke længere er en frisure, men bare.. hår.

Jeg er på vej ud af døren med mit nye mohawk-garn. Skal til middag hos Big C, sammen med mine yndlingsdamer. Det bliver snygg.

Skriv et svar

