Lejlighed i KØBENHAVN!

Sådan her har jeg måske set ud, da jeg fik at vide, at jeg har fået lejlighed i københavn, og jeg tænkte:” Fuuuuuck, kan det virkelig passe?!”.
… da jeg endelig fattede det, og lavede en lille glædesdans! …
.. da jeg tænkte på hvor fedt det bliver at bo i hovedstaden! …
.. Og som jeg ser ud nu, hvor jeg er ved at blive små-syg i hovedet ved tanken om de fede ting jeg skal ud og købe til lejligheden, og hvor fedt det bliver at flytte fra Falster! OH YEAH!

Som I nok har gættet, har jeg fået lejlighed i storbyen… OG som I nok også har fattet, er jeg for syyyygt glad! Selve lejligheden ligger i Nordvest, tæt på Nørrebro, og det er ikke ligefrem det sted jeg kender bedst i København, så skal til at vænne mig til helt nye omgivelser med et multietnisk område med en masse grønthandlere og små butikker med mærkelige ting. Jeg skal bo der sammen med min veninde, Nanna. Det er en toværelses med en lille altan og i pæn stand og samtidig en rigtig københavner-lejlighed, med bad henover håndvask og toilet med træk-og-slip. Super charmerende, synes jeg. Og hvad jeg også glæder mig rigtig meget til; at blogge fra København!

Skriv et svar

