TREND SCOUT AT ROSKILDE FESTIVAL

Jeg har brug for en hånd! På Sony Nordics facebook-side er en konkurrence igang om at blive årets Trend Scout – egentlig den samme slags konkurrence H&M havde på deres facebook-side indtil for et par dage siden. Jeg ligger på nuværende tidspunkt nummer et, men er konstant hårdt presset, da jeg bliver pustet i nakken, og sikkert snart bliver overhalet! MEDMINDRE I KÆRE LÆSERE GIVER MIG ET SKUB PÅ VEJEN!!!! Det ville være rigtig dejligt med lidt hjælp! :-)

Som Trend Scout bliver man tildelt et Sony NEX-5 kamera, der skal bruges til at tage billeder af forskellige lækre mennesker og forskellige trends på festivalen, for at man herefter skal konkurrere mod andre Trend Scouts om at vinde den helt store pris. Jeg ville selfølgelig også udnytte at jeg kunne dele alle de fede festival-outfits med jer HER PÅ BLOGGEN!!! Så stem HER!!!

En lille guide: Når I trykker på linket kommer I ind hvor man skal tilføje Sony Nordics App, og derefter vælge land. Derefter skulle I gerne komme til deltagerne, hvor jeg går under navnet Sofie ‘Blogrella’ Borella. Nede i højre hjørne er en lille tommelfinger, og hvis du mener jeg fortjener din stemme, så tryk endelig der! :-) Tak, læsere!

Skriv et svar

