Im bad

Noget tacky overskrift (og vist også lidt det billede, der), I know! Haha.
Men hey, vil bare undskylde for min manglende tilstedeværelse på bloggen, jeg har slacket for sygt! I dag har jeg hygget mig, været på arbejde og endte til sidst i sofaen med china-box, Sex and the City og Macbook.

Og noget helt andet: Det kan måske ikke ses på billedet, men mit hår ligner et sted hvor der bor en fugl. Eller en trold. HELDIGVIS var yndlingsfrisøren ledig i morgen, så 9:00 står den på HAIRCUT!!! Glæder mig til at vise jer resultatet.

xoxoxo

Skriv et svar

