Jeg vil fortælle jer…

BilledeVS

Billede

I går nævnte jeg vist noget om en hemmelighed. Måske det ikke ligefrem er en HEMMELIGHED, men indtil jeg fik min baby (ma’ new Macbook, wuuuup) havde jeg slet ikke en computer, OVERHOVEDET! Indtil for et lille års tid siden havde jeg en lille bitte acer, I ved, de der små bærbare alle pludselig skulle have for tre-fire år siden, men som oftest viste sig at være noget C-R-A-P!!! En dag virkede den ikke længere, da én kom til at træde på den. Det var selvfølgelig trist at den døde, men jeg følte også en hvis sejr over den lille forbandede computer, som havde forpestet mit liv alt for længe. Men da det gik op for mig, at jeg slet ingen computer havde længere, var det pludselig ikke så sjovt. SÅ indtil i onsdags har jeg facebooked, tweeted, blogget etc fra Julies computer, og det skal hun have en tak for, den gode Julie!

Skriv et svar

