H&M Magazine, Backstage

Hvis I, ligesom jeg, har lidt svært ved at beslutte hvad der skal købes af badetøj til sommeren, kan denne video måske inspirere. Jeg kan ikke bestemme mig for, om det skal være den “gode gamle” trekants-bikini, om det er en badedragt eller noget helt tredje jeg skal have fat i. Måske jeg bare må have alle tre muligheder ind i min garderobe ;-)

Tøjet fra videoen kommer faktisk i butikkerne fra i morgen, d. 15. maj, så måske H&M får en ny chance til at være stedet hvor jeg finder min ny bikini. Videoen får mig til at drømme om hvide strande sydpå, og en lækker brun hud. Virkeligheden byder på morgenvagt i bager fra klokken 5:30 :-(

Skriv et svar

