DOT DOT DOTS

Havde egentlig planlagt at have dette på til min brors konfirmation i morgen, men da jeg manglede tøj til min kusines konfirmation igår, måtte sættet bruges der. Derfor manglede jeg jo noget til i morgen, og havde der for en undskyldning for at købe denne kjole fra Kling! Har aet og nusset kjolen hver gang jeg så den i butikken, og nu måtte den med hjem. Skal bare lige finde ud af at style den rigtigt, da den er ret så piget – og uha, det er jeg ikke så god til. Men vild med den, det er jeg!

Jeg har egentlig rimelig travlt, da jeg skal skrive sang til bro færdig, og øve mig på nummeret, jeg skal spille på guitar. Det er Millionær af Rasmus Seebach, med ny tekst, som jeg skal fremføre med mine to andre søskende for den lækre konfirmand i morgen.

One thought on “DOT DOT DOTS

  1. Pingback: RETRO, GIRLY, KLING! |

Skriv et svar

