It’s WILD!

Har slet ikke vist jer mine solbriller jeg købte i forbindelse med mine cheap monday-briller (læs: de briller jeg bruger til hverdag for ikke at gå rundt som en halvblind mus). Jeg købte mine cheap monday og spurgte efter et godt tilbud på en solbrille. Endte med at købe et par, men da jeg havde forladt profiloptik anede jeg ikke hvilket mærke jeg havde bestilt. Da solbrillerne endelig kom hjem, viste det sig at mærket er “Jim Wild” – Jim Lyngvilds mærke. Kunne ikke helt lade være med at grine. Altså OMG, Jim WILD som i lyngVILD. Hahaha…
Nå, men brillerne er fede og jeg er vild med dem. Griner bare stadig lidt over det engang imellem ;-)

Skriv et svar

