Ville gerne have fingrene i nogle af disse items inden jeg skal på Roskilde… 
Shortsene til venstre er fra ‘Marni for H&M’ som kommer i udvalgte butikker om to ugers tid. Måske jeg skulle lave et indlæg om det, da Marni altså har gjort det ret godt med denne kollektion for H&M! På den anden side, så har samtlige bloggere allerede gjort det, men.. måske :-)
Om lidt skal jeg med min søde lillebror til frisør, han skal have en make over inden han skal konfirmeres her i foråret. Hvis jeg er heldig får jeg lov at tage før og efter billeder, hæhæ! 

Skriv et svar

