I denne tid, sidste år…

For et år siden var landet iklædt den smukkeste, hvide vinterpels. Det lader ikke til at vi får meget sne i år – i hvert fald ikke før jul. Jeg klager dog ikke. Er gerne fri for at cykle på arbejde i sne og sjap. Jeg klager heller ikke over at jeg ikke skal skrive SRP (studieretnings-projekt), hvilket jeg gjorde for et år siden. For et år siden havde jeg også styr på lidt flere julegaver end jeg har nu… suk. Var jeg mon også så træt for et år siden, som jeg er nu? Er lige ved at gå i stykker. Og ved i hvad?! Jeg skal arbejde 05:30!!! FML!

Skriv et svar

