små bryster

SMÅ BRYSTER. “Å ha små pupper kan være praktisk i flere sammenhenger” (Pupper! Hahaha) læste jeg på en norsk hjemmeside, da jeg søgte på “små bryster” på google. Og ja, det er da lettere at træne, det er lettere at købe bh’er og du får færre strækmærker med små bryster.

Da jeg blev 13 år tog jeg min første bh på. Det var en 65A fra H&M og jeg havde intet, jeg buede nærmest indad. Jeg hadede det, jeg syntes det var så pinligt. Jeg ville knapt på stranden, for hvad nu hvis drengene syntes at jeg var en taber når nu jeg havde så små bryster. I dag har jeg intet imod mine små bryster, og nyder at jeg for eksempel kan gå i sådan en top som den på billede to. Julie og jeg havde en veninde på besøg til et glas vin… øh.. tre flasker vin igår, og vi kom til at snakke om bryster og silikonebryster, og debatterede lidt frem og tilbage om emnet. Da jeg nævnte det for min kæreste tidligere i dag, blev han næsten helt grå i hovedet og gav tydeligt udtryk for, at jeg aldrig måtte få gjort noget ved mine bryster. Der findes heldigvis drenge der er til små bryster, også! ;-)
Samtidig kan jeg også se en pige med store, flotte bryster og blive helt misundelig!

Men jeg er nysgerrig, så hvad siger I? Har I store eller små bryster? Hvad synes I om silikonebryster? Er I glade for jeres bryster? Og så videre… :-)

5 thoughts on “små bryster

  1. Jeg har små bryster og ELSKER dem.. Bruger 75A.. Jeg mener der er noget helt galt oveni hovedet på de piger, der får lavet plastik patter.. Vi er ikke ens og det ville godt nok være kedeligt hvis vi var.. Tænk om vi alle gik rundt og var fake plastik dukker.. Jeg er 1,56 høj, så det ville også se helt unormalt ud, hvis der hang sådan nogen store sække ud af min krop..
    Har tænkt på at lave sådan et indlæg i lang tid, men du kom så først.. Øv øv.. (:

    • Jeg vil ikke sige at der er noget galt oven i hovederne på piger der får lavet silikonebryster, specielt ikke hvis man har det dårligt med sin krop, eller hvis ens bryster ganske enkelt ikke passer til ens krop. Det er rigtig dejligt at høre at du er tilfreds med det du har. Har du altid haft det sådan? :-)

      • Måske de bare skulle være glade for dem de er istedet for.. Nej, jeg havde det på samme måde som dig.. Jeg hadede også at være hende med de små bryster.. Og jeg hadede at være hende den lille.. Nu er jeg stolt over at være lille med små babser.. (:

Skriv et svar

